onsdag 9 januari 2013

Garantireparation

av datorn!

Jag köpte en mindre dator för att ha i husbilen.

Redan från början tyckte jag den var svår att få igång. Man fick trycka på startknappen många gånger, ibland ganska hårt.
Jag var på väg att lämna in den ett antal gånger.
Innan jag skulle gå till affären så provade jag, då gick den igång direkt förstås.

Detta upprepades. Jag tyckte det skulle va retligt om den hoppade igång direkt i butiken.

Det blev bara sämre och tålamodet tog nu definitivt slut så jag lämnade in den på service!

Husbils-dator. Fotografen på skärmen!
 
Jag måste säga att det är väldigt behändigt att ha alla affärskedjor inom gångavstånd!
 
 
Som tur är har jag en till, tekniska prylar är bra att ha dubbel uppsättning av!
Ni slipper mig alltså inte när den lilla är på service!

Lev väl!


4 kommentarer:

  1. Det låter väl bra att vi inte slipper dej, det vore trist. Man måste ha dubbla uppsättningar....trist men sant. Man blir så uppställd när nåt kraschar. Lycka till m repet av datorn. Kram

    SvaraRadera
  2. Trist med saker som inte fungerar... speciellt när de krånglar redan från början. Vilken tur att vi inte slipper dig - för det hade varit trist!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi är så glada att du har en backup vi skulle sakna dig i cyberrymden annars. Visst är det retligt när man får krångel med nya grejer, det känns aldrig riktigt bra och man för alltid lite misstänksam mot de grejor som krånglat, eller hur? Kram, 3M

    SvaraRadera
  4. Bra att garantin täcker det, hoppas du får den åter snart. Vi har också fler datorer, bra att ha grejer!
    Kram

    SvaraRadera