tisdag 29 januari 2013

Bokningar

har jag ägnat lite tid åt i gråvädret!

Om man har något att se fram emot så går vintern lite lättare tycker jag.
Vi hade pratat om en del evenemang så jag gjorde slag i saken och tog mig tid att fixa!

Tänk så smidigt det är i dag. Boka biljetter, betala och skriva ut från " nätet " hemma!
Man behöver inte sova natten innan i en sovsäck på trottoaren längre!

Telefonkö har man upplevt många gånger men nu blev det en ny erfarenhet! Datakö!
Det var sånt tryck på ett evenemang, gissa vilket, så jag fick stå i kö en halvtimme!

Det ordnade sig!

Så här ser körchemat ut just nu, kan tillkomma något::


Farliga förbindelser på Dramaten!

Caravan Stockholm på Kistamässan!

Rock of Ages på China!

Ulf Lundell! Första gången i Dalhalla!

Tredje året på rad i Åmål!

Dalhalla igen! Nu Diggilo!

Gyllene Tider på Sundbyholms Slott!

Något att se fram emot!

Mellan dessa evenemang blir det lite olika andra upptåg med husbilen!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Glöm bara inte bort att boka in Aneby & Eksjö nå´n gång. Kram & Välkommen till Aneby

    SvaraRadera
  2. Oj ojdå. Du verkar ha fullbokat.:-) men det gäller att hinna med så mycket som möjligt, livet är kort. Vi ska på Kistamässan på fredag...kanske vi ses:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Nu är det väl ändå fullbokat. Det var en hel del aktiviteter. När ska ni hinna med allt annat? Men det är naturligtvis väldigt kul! Ha en fantastisk underhållningssäsong! Kram 3 M

    SvaraRadera