lördag 11 maj 2013

Årsmöte

med KABE Husbilsklubb i dag!

Vi vaknade åter igen till en " Gyllne morgon"!
Solen strör silver i vattnet!

Årsmötesförhandlingar på förmiddagen.

Avgående ordförande Leif hälsar välkommen!

Har tidigare berättat att jag, när jag gick i pension, lovade mig själv och hustrun att inte ta några uppdrag utan vara helt fri.
Av det skälet har jag inte gått på några föreningsmöten med två undantag.
Gamla Gardet och KABE Husbilsklubb.
I mars valdes jag in i Gamla Gardets styrelse.

I dag nyvaldes jag som ledamot i KABE- klubbens styrelse som regionansvarig för Svealand!
När valberedningen ringde i början av året var jag tveksam men hustrun ropade i bakgrunden att jag gott kunde ställa upp, då fick ju valberedningens sammankallande ny luft under vingarna.
På den vägen är det!

Det verkar vara ett trevligt gäng så det skall bli  kul att jobba med dom!


Eftermiddagspromenad i Borgholm!
Rikt folkliv!

I kväll, sista kvällen med gänget, har vi stor galamiddag med underhållning och dans!

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Medlemmarna Birgitta & Matts Torebring med "medlemsnummer 300" säger stort Grattis. Lycka till i nya jobbet. Kram.

    SvaraRadera
  2. Bara att gratulera till föreningsarbetet. Själv har jag avsagt mig allt sådant efter pensioneringen. Nu njuter vi husbilsliv när det finns tid över. :)

    SvaraRadera
  3. En gång aktiv alltid aktiv:) du trivs ju med detta så varför inte:) då får du komma Kabe närmare. Det är väl kul :) härligt att ni haft så fina dagar. Här kommer solen äntligen idag, ialla fall. Ha det bra idag. Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till styrelseuppdraget. Det är nog så att om man en gång varit engagerad, så hamnar man där igen - förr eller senare ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till uppdraget. Du är säkert rätt person med din erfarenhet. Det är inte alltid så lätta att säga nej till förtroendeuppdrag oavsett vad man förutsatt sig. Det blir säkert både intressant och givande, lycka till. Kram, 3M

    SvaraRadera