onsdag 15 maj 2013

47 ÅR

sedan Irene och jag mötte varandra!

Vi firade lite i går för i kväll är vi på olika håll!


Bobilsparkering har jag nu gjort intresseanmälan på!
Då jag besökte kontoret i går kunde jag meddela att köpet var klart och inflyttningsdatum i lägenheten spikat! Som boende i föreningen har vi företräde till parkeringen så det ser faktiskt hoppfullt ut!

Där inne vill vi stå när vi är hemma!

Arbete pågår med tak och ventilation, därav material lite varstans just nu!

Innergården ganska trevlig! Grill och stor uteplats med möbler och tak över!

Högst uppe lite till vänster är det tänkt att vi skall bo!
För ganska exakt 46 år sedan flyttade vi samman i vår första lilla lägenhet!
Så nu kan man säga att cirkeln sluts på något sätt!

Lev väl!

11 kommentarer:

  1. Bara att gratulera! Trevligt recept - vi använder oss av ungefär detsamma :)
    Blir säkert bra i lägenheten och tänk vilket lyckokast med parkeringsplats till bobilen :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart för er,bara att Grattulera er för så många år !!!
    Hoppas ni får många år till och vara friska o pigga för era
    härliga Bobilsresor tillsammans !!!
    Perfekt det ordnat sig med er nya lägenhet o snart Bobilspark.

    Ha det gott o Lev Lyxigt.....Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla åren och till de kommande.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oooo...Underbart **Grattis** till Er båda :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till era år och kommande får väl jag också säga:) Hoppas ni kommer att trivas också i nya lägenheten:) Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis får man säga! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten! Vi håller fortfarande på och försöker sälja...

    SvaraRadera
  7. Vi Gratulera er! Vad bra att det finns parkering för husbilar. Hyr själv något liknande av Helsingborgs kommun ha fungerat bra för oss.

    http://carthago.bloggagratis.se/
    Mv Nils-Åke

    SvaraRadera
  8. Nu får man ställa sig i gratulanternas skara och önska er fortsatt lycka framöver också. Det händer väldigt omvälvande saker i ert liv just nu och det blir nya spännande saker hela tiden. Det är så det ska vara, fortsatt att jobba med era fina år tillsammans och alla planer ni har för framtiden. Good luck! Kramar 3 M

    SvaraRadera
  9. Grattis från oss också! Ni leder med antalet år tillsammans men vi är på god väg med våra24 år :-)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Stort Grattis från Birgitta och mig. Vi har varit gifta i drygt 44 år och känt varandra sedan tre- fyra års åldern. Vi har hållit i hop i 48 år, eller med andra ord, sedan jag köpte min första Saab -93 med två taktsmotor. Kanske var det bra med två- taktsmotor, så där direkt från början, det har ju hållit ihop under alla år utan gnissel. Stor Kram & Grattis

    SvaraRadera
  11. Här kommer en grattishälsning från Karlshamn. Efter en närmare koll i vigselringen så ser jag att vi ligger efter med några år, Kristina och jag har bara kämpat sida vid sida i 42 år.

    SvaraRadera