fredag 6 april 2012

Vittsjö

i Skåne där har vi parkerat!

Det har regnat hela vägen hit men vi är glada att inslaget av snö har varit litet! Inga vägproblem alltså!

I Vittsjö firade jag midsommar med mina föräldrar, för nära 60 år sedan. Vi åkte tåg till Vittsjö station där vi hämtades av släktingarna Bror och Alida med sin A- Ford. Den minns jag väl, det var inte alla som hade en sådan ens på 50- talet.

Festplatsen hade en brant sluttning ned mot sjön, där ville inte mamma att jag skulle springa. Hon var rädd att jag skulle ramla i!
Gissa om jag sprang där  mest hela tiden!

Gråmulet väder har vi nu men folk är ute och går med sina hundar. Campingen är välbelagd redan.

Vaddå redan!
Värden berättade att vintertid är det fullbokat till 100 %!
Böda Sand släng dig i väggen, vintertid alltså!


Lite ruggit i dag!



 Här står vi!


1 kommentar:

  1. Trist med regn - men det är ju bättre än snö i alla fall.
    Ser ut som en bra camping, men lite gråkallt just nu - så bra med ännu ett tips på bra ställplats :) Tack för det!
    Ha en bra fortsättning på helgen!
    Kram

    SvaraRadera