söndag 15 april 2012

Niklas Strömstedt

leder ett musikprogram i TV som heter "Tack för musiken".

Till varje avsnitt har Niklas bjudit in en gäst från toppskiktet bland Sveriges musikelit. Programmen innehåller ett öppenhjärtligt samtal och mycket musik!


Första omgången sändes i höstas och nu spelas andra omgången in. I kväll var vi där på inspelning!

Två timmars underhållning med, denna gång, Lena Philpsson som huvudperson.
En av mina favoriter som blir bättre varje gång vi ser henne!

På besök kom också Orup och Jonas Gardell som båda har jobbat med Lena.

Programmen, sex avsnitt, börjar sändas i slutet på augusti och är då en timme långa!

En jättetrevlig kväll, tack Åsa som även denna gång fixat gratisbiljetterna!




Lev väl!

1 kommentar:

  1. Åh... nu blir jag faktiskt lite avundsjuk :) Den inspelningen hade jag gärna varit med på - Lena Ph gillar jag skarpt... och Jonas G - jo då, jag gillar honom också!
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera