tisdag 3 april 2012

Arbetsdomstolen

var det dags för i dag!

Uppsägningstvist återigen för min del!

Vi blev utlokaliserade till Kammarrättens lokaler på Riddarholmen. Skälet var att ena parten skulle medverka på videolänk från Tingsrätten i Eksjö. AD har inte den utrustning som krävs.
Det fungerade allldeles utmärkt.

Vi hade strålande sol från en blå himmel tidigt i morse så jag tog några bilder på och från Riddarholmen!

Gissningstävling om vad som finns på bilderna! Den som har flest rätt får en Påskpuss!













      Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder från vackra huvudstaden :)
    Hmm - antar att jag missar påskpussen - jag är alldeles för dåligt orienterad i Stockholm, men Evert Taube känner jag igen... och Riddarholmskyrkan... kan det vara Riddarhuset, har för mig att det ligger på Riddarholmen (?)
    Ha en bra dag
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Blev det domen det "påskpuss" och var det straffet eller ersättningen ;-)

    Ronny W

    SvaraRadera