Efter en månad och fem inbokade servicebesök så går skåpet fortfarande inte på gas.
Skandalen fortsätter!
Electrolux har nu lyckats gå förbi Telia!
Electrolux leder hårfint med att ha Sveriges sämsta kundservice!
Vadå service?
I går kom en ny tekniker med svart bil.
Denna gång kom de men vad hjälpte det.
Han bytte lite grejer och konstaterade att felet ändå var detsamma.
Man får gnugga sig i ögonen och tänka efter om det är en mardröm eller verklighet!
Fortsättning följer.
Tidigare historia kan ni följa här!
Lev väl!
Otroligt! Det förstör ju möjligheterna till fricamping och begränsar verkligen mycket... förstår din ilska! Hoppas det löser sig snart och att du får någon form av skadestånd.
SvaraRaderaHa det gott!
Kram
Verkligen Uruselt på högsta nivå,Usch Usch!
SvaraRaderaDe kan ju slå igen butiken helt!
Solen lyser iaf,Ha det gott...Kram
Experter är tydligen inte experter. Det här är ju två stora bolag och kanske är det just därför....de är för stora. Hoppas verkligen det löser sig så ni kan ut och åka i sommar.
SvaraRaderaMen stackars er! Kan dom inte byta ut kylskåpet?
SvaraRaderaKram
Stå på dig och jag kanske lånar din "röda" tumme någon gång, till andra sammanhang, där den också verkligen behövs..... Kram
SvaraRaderaVad va de för märke på husbilen nu "Kabe" kan bli problem
SvaraRaderaSäger samma sak som Joy: Kan dom verkligen inte byta kylskåp snart. Det blir väl billigare i längden för Elektrolux än alla reparations killarna som kommer och inget gör. Lycka till o kram
SvaraRaderaSV. Janne
RaderaDometic sitter i de flesta bbobilar har inget med bilmärket att göra.
SV Dessan
Det är vi kunder som får betala för deras inkompetens, det är det sorgliga.