Electrolux tävlar med Telia om att ha Sveriges sämsta kundservice!
Jag skrev om det den 18 oktober förra året!
Ni hittar det inlägget i listan till höger.
Ni hittar det inlägget i listan till höger.
Jag hade bokat i Linköping men de kom inte ens ut på besök.
Nu var det dags igen.
Kylskåpet har funkat sedan oktober men i onsdags vägra det starta på gas igen.
Jag bokade service och uppgav tillverkningsnummer, serienummer samt att min teori är att det är kretskortet som inte startar tändaren.
Detta för att de skulle kunna beställa material.
Detta för att de skulle kunna beställa material.
Besök i går från Electrolux Eskilstuna.
Grabben hade med en del grejer dock inget kretskort.
Han kliade sig i huvudet och sade:
Jag tror som du det är nog kortet.
Han hade ingen ide om vad vi skulle göra nu och dessutom var han ohyfsad
Han hade ingen ide om vad vi skulle göra nu och dessutom var han ohyfsad
Sedan åkte han med löfte om att de skulle ringa med förslag på hur vi går vidare.
Jag sa direkt till hustrun:
De struntar i oss och kommer säkert inte att ringa tillbaka.
Jag ringde därför kundtjänst direkt och bokade Stockholm nästa vecka.
Mycket riktigt när dagen hade gått hade ingen hört av sig från Electrolux.
Jag sa direkt till hustrun:
De struntar i oss och kommer säkert inte att ringa tillbaka.
Jag ringde därför kundtjänst direkt och bokade Stockholm nästa vecka.
Mycket riktigt när dagen hade gått hade ingen hört av sig från Electrolux.
Fortsättning följer!
Jag önskar inte min värsta ovän att behöva kontakta Telia eller Electrolux
Styrelsen i KABE Husbilsklubb sammanträdde i går!
Finslipning inför årsmötet och en del andra frågor!
Efter sammanträdet strålade vi samman med våra respektive för middag tillsammans!
Efter sammanträdet strålade vi samman med våra respektive för middag tillsammans!
Ena sidan.
Andra sidan.
Lev väl!
Du borde kanske starta en demonstration, fast inte det heller hjälper mot dessa jättar. Bojkotta hjälper inte heller. Kram & Kämpa på.
SvaraRaderaHej Lennart!
SvaraRaderaDet låter jättetråkigt att du inte blivit bemött som du önskat av oss på Telia. Jag vill hemskt gärna veta vad som hänt och om det finns något vi kan göra för dig nu.
Jag vet att jag och mina kollegor gör vårt bästa, men det kan bli fel även för oss - både vad gäller hantering och kommunikation. Vi jobbar ständigt på att förbättra oss.
Kom hemskt gärna med förslag! Det tar vi med glädje emot.
Men hör av dig om du vill till oss på Facebook, Twitter, telefon 90200, e-post eller chatt. Läs mer på www.telia.se/kontakt
Det går också bra att skicka e-post till sociala-medier@teliasonera.com
Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag!
//Anna, Telia Kundservice
Tråkigt när inte det viktigaste bl.a. Inte funkar som det skall!
SvaraRaderaVi har genom alla år haft tur med både det ena o andra!
Nu njuter vi till fullo av vår Adria,varmt o gott!
Golvvärmen är bara helt underbar,så Gött !!
Ha det Gött/Kram