lördag 10 augusti 2013

Bröllopsdag

firar vi i dag!

När vi väntade andra barnet så tyckte vi att det var lika bra att vi gifte oss!
Det skedde  i Norrköpings Rådhus 1974!

På 60- talet fick jag övernatta i Norrköpings Rådhus, jag hade skrattat för högt i Karl Johans Park!
( Sök gärna mitt inlägg " Brottsligheten ")!
Inte kunde jag då ana att jag tio år senare skulle gifta mig i samma hus!


Livet är inte alltid en dans på rosor men blir mycket trevligare om man kan leva tillsammans!

Vi anlände till Sundbyholm i går kväll och parkerade vid grönskan nära slottet!

I kväll blir det middag på Sundbyholms Slott!

Därefter kommer
och framträder för oss och många andra!

Tänk att de kommer just på våran dag!

Här blir det livat i kväll!

Det är min kära hustru, som tagit hand om mig under alla år, väl värd!

Lev väl!

8 kommentarer:

  1. Vilken helg, tänk att fira alla gyllene tider ni haft tillsammans med Gyllene Tider. Verkar mer planerat än en tillfällighet. Ha en underbar dag och kväll. Kram, 3M

    SvaraRadera
  2. Grattis till Er båda & kan tänka mig att det blir livat :)

    SvaraRadera
  3. Då får man gratulera:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Kram & Stort Grattis till er båda.

    SvaraRadera
  5. Grattis! Visst blir allt lättare när man har någon att dela det med - både det glada och det svåra!

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    Vilken trevlig bröllopsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till er! Vilken härlig dag ni haft! Kram

    SvaraRadera