kämpar tappert vidare i kampen mot Telia om vem som har den i särklass sämsta kundtjänsten och servicen!
Nu är de nära varandra och kanske snart lika usla!
Ja vad skall man säga!
I går kom servicebilen från Electrolux i Jordbro.
Jag har tidigare mycket dålig erfarenhet av dem.
2010 hade jag fyra besök av Electrolux i Jordbro.
De bytte allt som går att byta i ett kylskåp.
Electrolux och Solifer skyllde på varandra under resan.
Efter en månad konstaterades att det aldrig varit något fel på skåpet!
Solifer upptäckte då att det var laddaren i bilen som var boven.
Hade jag haft en spänningsprovare hade jag kanske upptäckt det en månad tidigare!
Elektrolux i Linköping gjorde bort sig i oktober förra året.
De kom inte ens på besök som var bokat!
De ringde ej kund, vilket de skulle gjort, utan en försäljare som inget visste och då strök de ordern.
Skandal!
Jag tänkte att servicen i Spanien kanske är bättre men provade kylskåpet.
Döm om min förvåning, det gick igång och fungerade hela vintern fram till maj!
Electrolux i Eskilstuna skickade förra veckan ut en figur som kliade sig i huvudet, var oförskämd, och åkte därifrån.
Ännu en skandal!
Nu var det Jordbros tur.
Grabben provade och provade.
Han konstaterade efter en och en halv timme att han nog måste beställa delar.
Fan trot!
Skratta kan man ju inte gärna göra och gråta har jag ingen lust med!
Fortsättning följer!
Lev väl!