måndag 19 oktober 2020

Flygfoto

 var det egentliga skälet till att skaffa en Drönare.


 Jag såg Jockes fina film och blev sugen på att göra något liknande.

Titta nedan så fint det kan va.

Ställplats Westerqwarn

Det ser ut att dröja et tag innan det blir några sådana.

Drönaren funkar hur bra som helst.

Jag tycker jag kan flyga hur bra som helst men det är svårare att fota.

Största problemet är att jag inte ser vard som står i instruktionerna på skärmen.
Telefon med en App styr allt.
Jag har svårt att läsa liten text o telefon är hopplös.

I förrgår hade jag hjälp av en trevlig granne så vi tog ett gäng fina bilder.
Men nu kan jag inte hitta dem.
Så illa kan det va när man inte ser vad det står.

Precis som med bilen är det en mängd handavandefel. men själva Drönaren går bra.

Foton och videofilmer kommer men det dröjer ett tag.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar