fredag 23 januari 2015

Strandpromenaden

använder vi också som Boulebana!

Vi har ju en bana på CFS men där är en del träd som skuggar!

Första två omgångarna, tidigare, vann Sven!
Tredje omgången vann Eleonora!

Bra väder några dagar nu!

Irene i aktion!

Bra bana!

Ser ni molnen uppe över bergen.
På oss, vid havet, lyste solen hela dagen!

Samlade!

Irenes segerkast i förrgår!

Mitt segerkast i går!

I Fuzeta spelade fransmännen Boule varje dag, hela dagarna.
Här har jag inte sett någon annan!

Nu har vi spelat fem omgångar och alla har vunnit, kul!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Grattis till segrarna i boule och till det fina vädret!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tur ni har lite för er var dag så ni inte får långtråkigt!
    Här hemma har "Panchisarna" hemmasittning!

    Ha det gott o Trevlig Helg/Svälj........Kram

    SvaraRadera
  3. Jag anade att du hade ett rött klot. Om jag kommer med och spelar någon gång, skall jag vara blå. Kram

    SvaraRadera