måndag 26 januari 2015

Pangasus

hittade jag i frysdisken för en tid sedan!

En dyfisk från Mekongdeltat som jag gillar skarpt!

Halva fisken uppäten när jag kom på att jag skulle fota!

Det blev en omgång i går också!
Efter att undertecknad vunnit tre dagar i rad så vann Irene!

Avkoppling vid...........

.....................Medelhavet!

Kvällssol kl. 18.00 i vardagsrumsfönstret!
Märks tydligt att solen stigit och dagarna har blivit längre!
Klockan är nästa 7 då solen försvinner ned!

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Här gillas mest Lax,egenfiskad :-)
    Ljuset har kommit hit med :-)

    Ha det ....Kram

    SvaraRadera
  2. Den fisken serverades väldigt mycket på svenska lunchrestauranger ett tag.. och jag blev rätt trött på den. Men den var väl ok iofs. Här gillar vi dourada, robalo och lax. Sen finns det ju en hel del fiskar vi inte testat...

    SvaraRadera
  3. Vi har också fått se solen lite här hemma. Sommaren kommer närmare. Kram

    SvaraRadera
  4. Den "röda" måste ha kommit fel denna gången också, den låg långt från spelets mitt. Kram

    SvaraRadera