lördag 22 februari 2014

Berg

och dalbana blev det i går!

Som alltid så följde vi kusten när vi for vidare öster ut!

Vi lämnade Nerja och hamnade så småningom i Bolnuevo!

Vägen klättrade på bergssidorna!

Vilka vyer ut mot havet!

Här får man användning av ratten!

Hustrun sade ingenting, andades knappt!

Vackert!

Vi kom till Bolnuevo och stannade där på en  grusplan tillsammans med ett gäng bobilar!

Natten var lugn och vi sov gott!

Efter frukost bestämde vi att stanna här en natt till och utforska lite!
Finns en stor Camping här och där kan vi hälsa på och få prata svenska!

Lev väl!

9 kommentarer:

  1. Men vilka cerpentinvägar. Jag skulle nog inte heller andas om jag skulle åka husbil där heller. Förstår henne:-)) Ändå är jag imponerad över hur duktiga dom är som ens kan fixa att bygga vägar där. Kram

    SvaraRadera
  2. Ser underbart ut,såna vägar gillar jag men ej frugan -:)
    Och vilken utsikt och fint väder på det,Underbart !!
    Hoppas vi också får uppleva det om några år till!!

    Ha det gott o håll i ratten/Kram

    SvaraRadera
  3. Vägen upp utefter kusten är bland det vackraste man kan resa. Ta det lugnt och hör försiktigt. Kram

    SvaraRadera
  4. Så skönt att ni är på väg hem nu, känner med min syster när ni åkte de snirkliga vägarna, tur att jag inte var med. Sist jag åkte liknande vägar var i Turkiet och då hade jag min syster som " skydd" så rädd var jag. Vi följer er varje dag ser fram emot att ni snart är tillbaka, kör försiktigt och var rädda om er, kramar från mor och syster.

    SvaraRadera
  5. Bolnuevo är något av en svenskcamping, många svenskar när vi var där. Trevligt att få använda modersmålet.....

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Riktigt vackert ser det ut. Så länge vägen är tillräckligt bred att mötas är krokig väg helt ok för mig. Värre när man måste börja backa!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Visst är det fint, men ni skulle köra upp i bergen, då har ni både mer serpentiner och underbar utsikt! Ha dé fortsatt gott! Ellisabeth o Lennart

    SvaraRadera
  8. Härliga vyer... roliga vägar... ser kul ut!
    Kör försiktigt!
    Kram

    SvaraRadera
  9. vilken härlig natur att se! hoppas allt är bra med er :) kram äldsta barnbarnet

    SvaraRadera