tisdag 24 september 2013

Brev

från Tyskland får jag minst sagt inte ofta!

När jag skulle köpa tankflaskan för gasol på Elmia så hade försäljaren upptäckt att det var fel på vissa adaptrar. Det var fel på gängorna på två sorter.

Anders sa dock att han skulle kunna fixa fram nya före vår avfärd så då köpte jag en flaska!

Det kom en avi här om dagen, ett brev som jag fick hämta på grund av tjocklek.
Hämta på ICA för så heter vår post numera!

Anders hade ordnat så tillverkaren i Tyskland skickade direkt till mig!
Det gick snabbare!
Nu skall vi klara oss i vinter!
Visst är det trevligt när man kan lita på folk!

I dag hurrar vi för Robban som fyller år!
Robban är pappa till Saga och Loke, alla tre fyller inom en vecka!

Vi åker dit under dagen men det återkommer jag till!

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Trevligt med folk som tar ansvar för fel grejer,inte många gör det tyvärr !!!
    Då kan ni tanka lugnt på er resa söderut för ni åker väl snart va ??

    Ha det så gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Så bra att det funkad m postleveransen oxå:) Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken service. Det är sådana säljare/firmor man återvänder till! Ha det Gott

    SvaraRadera
  4. Bra service uppskattas
    Ja nu har du kopplingar som är användbara i Spanien.

    http://carthago.bloggagratis.se/
    Nils-Åke

    SvaraRadera