torsdag 18 oktober 2012

Teater-

repetitioner i går!

Jag har haft annat för mig ett par onsdagar och därför inte sett
" småkottarna " på tre veckor!

Men i går var det äntligen dags!

Hämtade Saga i skolan och åkte till centrum och lokalen!

Lite  " mellis " i väntan på bussen!


Saga berättade stolt att hon tagit hål i öronen!


Efter att ha lämnat Saga begav jag mig till " dagis " för att hämta Loke!

Loke redovisade för morfar att han kan räkna till 13 minsann!


Loke pratar med morfar i telefon, den funkar inte men det går ju lika bra att prata för det!
Barnbarn förgyller livet!

I dag kommer son och sonhustru till " storstaden " på besök i några dagar!

Vi skall ut och fira i kväll, Camilla fyllde ju i måndags!

Återkommer med rapport!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att dina barnbarn betyder mycket för dej. Ni har tur som har varandra:-) kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul när man kan få njuta av barn barnen, men de växer snabbt och blir tonåringar och då är vi inte lika roliga att "leka" med :)

    SvaraRadera
  3. Så härligt med de små undren. Jag fick njuta en stund av rösten från min gullunge i kväll, även om det inte blir några ord. Ha dé gott!

    SvaraRadera