lördag 13 oktober 2012

Bloggvänner

är med på KABE- träffen!

" Vår Husbilsblogg " Lars och Kristina har vi träffat tidigare!

Lars och jag har känt varandra länge genom arbetet!

" Matts Torebring " och jag har aldrig träffats tidigare men nu var det dags!

Vi möttes i dag på förmiddagen Mats o Birgitta och vi! Jättetrevligt, samtalet igång direkt!


Matts och jag framför deras dröm 910!

Irene utanför vår dröm 880!

Inuti ser man den intresserade fotografen i spegeln!


Matts och Birgitta ligger i framkant av  processen, byter säkert före oss!

Kul att träffa " nätvänner " och många andra entusiaster!

I kväll blir det fest!


Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Trevligt att träffa vänner! Ha det så bra på festen!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det trevligt att träffa bloggvänner. Sen att man får njuta tillsammans är härligt. Hoppas ni får trevligt:-) kram

      Radera
  2. Jag håller med, det är roligt att träffa Bloggvänner. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig Kabe träff det blev. Först stod Lennart från Mullsjö och Husbilsklubb Gemenskap vid grindarna till Campingen och kom emot oss med stora famnen. Hoppa in i min lilla elbil så kör vi runt hela campingen så du får en bra plats.

    Lördag morgon klockan tio prick var vi på plats vid visningen av nya Kabe bilarna. Vem står där, det första jag ser, jo Lennart Olovsson, "Lennarts Tankar". Jag var på väg till toa, men höll på att glömma bort allt, det blev bara så mycket att prata om. Vilka spontana och glada medmänniskor ni är. Tack för att vi får vara vänner med er. Kram Matts & Birgitta

    SvaraRadera