onsdag 21 mars 2012

Våren

är tillbaka!

Strålande sol och värme i dag och i morgon skall det bli ännu bättre!


Varje gång jag går förbi "höghuset" blir jag imponerad!



Alma; s dator, (Husbilen), vill att motorn ska få ny olja, det är bäst att lyda!

På väg till pendeltåget passerade jag serviceverkstaden och bokade tid!


Onsdag igen och träff med Saga och Loke!

Samma procedur som alltid, jag är mycket för att ha rutiner säger den närmaste omgivningen!

Saga cyklar från skolan!
 Några studs före teatern!


Här verkar jag vara inspirerad av bloggvännen Anki! Det är någon svamp på altanräcket!


Loke hälsar välkommen till lekstugan!


Nör snön försvann kom sandlådan fram!

En härlig dag på alla vis!  Lev väl!

1 kommentar:

  1. Det var en hel massa vårtecken - visst är det ljuvligt! Härliga bilder!
    Svårt att se vad det är för svamp... ser ut som någon slags ticka...
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera