fredag 13 september 2013

Ny bobil

är nu beställd för leverans till våren!

Vi hann bara in på mässan i går så stötte vi ihop med Urban och en kvart senare var det klart!

Jag är inte mycket för långbänk men vi har ju inspekterat en del sedan i maj så det var inte helt oförberett!

910 QB lutar det åt!
910 finns nu mera i fyra olika planlösningar och ännu fler inredningsalternativ, hustrun har fått huvudbry!

Får vi ha hälsan så blir det många dygn per år i bobilen, det blir nog bra!

Vi gjorde ett pass i klubbmontern i går också!
Värvade nya medlemmar!

Första dagen avslutades med " Oktoberfest "!

Mässan fortsätter och vi har en del bestyr kvar så häng med!

Lev väl!

8 kommentarer:

  1. Då får vi gratulera till nya husbilen:-) bilbytarsjukan är hemsk när den kommer:-)) men kul. Kram

    SvaraRadera
  2. Ett Jättestort Grattis, Ni har valt det bästa ni kan få. Av princip bloggar jag Aldrig från jobbet. Men jag läser mina privata mejl, när jag besöker lilla "hjärterummet". Idag kan jag bara inte låta bli att kommentera och Gratulera. Förlåt mig alla snälla och goa bloggvänner. som kör andra vagnar, vi är lika mycket vänner, trots att jag tycker Kabe 910 QB är bäst. Vi har rullat snart 1100 mil med vår Kabe 910 QB och bara hittat något litet bagatell fel. Vi syns till kvällen hoppas jag. Stot Gratiskram Birgitta & Matts.

    SvaraRadera
  3. Men..Va kul **Grattis** :)
    Här ska vi provköra för Barncancerfonden(inlägg finns i min blogg) & vem vet kanske blir det en ny BMW ;)

    Önskar dig & de dina en fin Fredag/Helg!

    SvaraRadera
  4. Härligt,Härligt !! Det gäller att leva medans man kan !!
    Hade nog det på känn att ni skulle slå till på en större..
    Skall man som ni vara ute många dygn och bo mer än hemma så
    har ni gjort helt rätt,varför vänta ????
    Vi kommer efter vi oxå om några år när vi säljer huset och ett
    mindre enklare boende och vi satsar på en större Bobil !!

    Grattis Grattis på er o Lycka Till/Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt! Stort Grattis! Kände på mig att ni skulle slå till nu :) och det gör ni helt rätt i... you only live once!
    Ha det gtt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vi instämmer i Gratulationerna från där vi sitter i Italien.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera