torsdag 22 mars 2012

Vårtecken

"Vår bästa tid är nu", och fram till Midsommar, tycker jag!

Starkaste skälet till att jag inte har några planer på att emigrera för gott är den Svenska våren!

Bilderna blir inte lika bra när man fotar med mobilen men det finns en stor fördel!
Kameran är alltid med!

Hur många gånger har man inte sagt f----n att inte kameran var med när det dykt upp något!

Nu gäller det bara att vara tillräckligt snabb när barnbarnen är på gång med något kul!
Det kan vara nog så svårt!

Jag kan gå varje dag och se på när knopparna sväller!

Min blåa heltäckningsmatta, Ormöga, är på gång!


Här är en Ginst som kommit fågelvägen, vi har aldrig haft någon sådan!


Den här Tallen har också kommit genom luften!


Körsbärsträdet!


Äppelträdet!


Syrén!


Njut av livet, ta vara på dagen!

2 kommentarer:

  1. Du har också fångat vårtecken! Visst är det härligt att se förändringarna. Nästan så jag känner sprängkraften i knopparna. Ha dé!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på vårens framfart :) Mina ormögeplantor är nog ungefär lika stora...
    Ser ut att bli en lika fin dag idag - ljuvligt!
    Ha en bra fredag!
    Kram

    SvaraRadera