lördag 17 mars 2012

Strängnäs

Gula Rosornas Stad!


 I går åt vi middag hemma! Förrätt, Avocado!


 Till varmrätt blev det skomakarlåda som jag glömde fota! Suverän biff!


Här är min frukost!



Vi har strosat omkring och tittat på hus, i affärer och på museum. Helt enkelt haft en lugn och harmonisk dag!


 Instämmer!

Lunchtime!


Pikilia!


Nu är vi  fem bilar på ställplatsen,( varav tre KABE), och det är ju bara mitten av mars, undrar hur många det blir i sommar,( KABE alltså)!

 I kväll äter vi på restaurang! Tre rätter!
Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Oj vad mycket vackert det fanns i Strängnäs. Nu känner jag att vi måste åka dit. Vi kommer snart!
    PS. Vilken trevlig blogg, jag lägger den till favoriterna.

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut! Har sagt åt Lasse att vi måste åka till Strängnäs :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Strängnäs är en sommarstad för mig, men det kan kanske bli en vårstad också. Ha dé gott!

    SvaraRadera