Lennarts tankar
om livet i och utanför bobilen
tisdag 16 juli 2019
Dansen
i Malung fortsätter.
Kicki Danielsson på scen mitt på dagen.
Vilket folkliv.
Befolkningen i Malung ökar fyra gånger en vecka om året.
El o vatten blir en bristvara.
Camparna uppmanas att va sparsamma.
El- o Vattenverk går på max.
Lev väl!
måndag 15 juli 2019
Malung
har vi kommit tilll.
Här blir vi kvar hela Dansbandsveckan.
Lämnade idyllen Filipstad.
Parkerad i Malung.
Streeplers på scen.
Lev väl!
söndag 14 juli 2019
Filipstad
besökte vi i går eftermiddag o natt.
Filipstad.
Ställplats centralt vid kyrkan.
Var helt OK.
Lev väl!
lördag 13 juli 2019
Bästa
stället i Töreboda sparade vi tilll sista kvällen.
Vi har besökt Töreboda varje år sedan 2008 men aldrig varit på detta ställe.
Så heter det.
Amerikanskt.
Fantastisk inredning.
Underbar mat.
Vi var så mätta så vi nästan rullade hem.
På kvällen kom dotter Cecilia med delar av familjen till Töreboda för att cykla vid kanalen.
Loke . Cecilia, Robban, Saga var inte med
Lev väl!
fredag 12 juli 2019
Kraften
börjar komma tillbaka.
Nu märker jag att träningen ger resultat.
Jag har inte kunnat gå på flera år o konditionen var usel.
Nu märks att kraften är på väg.
Kyligt tidigt på morgonen.
Jag promenerar eller cyklar dagligen.
Det känns.
Härom natten hade jag sån träningsvärk att jag vaknade.
Lev väl!
torsdag 11 juli 2019
Buss
tog vi för att besöka vänner i Mariestad.
Träffade vännerna i Mariestad när vi ändå är så nära.
Gänget samlade.
Sture, Lars, Therese, Ann-Britt, Irene o jag.
Lev väl!
onsdag 10 juli 2019
Åt andra hållet
cyklade vi i går.
Världens minsta Färja i reguljär trafik.
Vassbacken..
De har också förstånd at ta siesta.
Vassbacken har fin Camping.
Lev väl!
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)