I går var vi dock på ett ställe för första gången.
Vi var tillsammans med vännerna Heidi o Ingvar.
Egentligen Spanskt men vad gör väl det.
Vi såg när det byggdes under de senaste åren.
" Vi hade i alla fal tur med vädret ".
Gott var det också.
Lev väl!

































