vi stått på!
Ja den här platsen ligger i vart fall i den absoluta toppen!
Svårt att komma på någon plats vi varit på som kommer upp i denna klass!
Tänk vad bra det är att ha vänner! Vi är väldigt tacksamma över att vi får vara här!
Idealiskt läge är det också.
Nära till mycket och det finns massor att göra runt omkring, svårt att hinna med allt!
Vi parkerade vid den så kallade " Villan "!
Villan innehåller några gästrum och konferensutrymmen!
" Tornet " skojade vi om att där skulle man bo som pensionär!
Nu är vi nästan där!
Till villan hör en stor trädgård!
Vi har all den service vi behöver!
På andra sidan häcken ligger hotelldelen med stora poolen framför!
Berget tornar upp sig i bakgrunden!
Grillplats med möbler och tak om det behövs!
Villapoolen är tillfälligt stängd!
Medelhavet i söder!
Vi har nu flyttat några meter för att det är projekt på gång!
Vi står vid sidan av villan!
Cyklarna under tak!
Jag rekommenderar varmt ett besök på CFS!
Det finns inte plats för husbilar men det finns hotellrum och Bungalows att hyra!
Hög komfort till humana priser!
Jag återkommer med berättelse om anläggningen, klicka gärna på
CFS så kommer ni till deras hemsida!
Lev väl!