nationaldagen med sill o Färskpotatis.
Sill o svensk Färskpotatis är godis tycker vi.Färskpotatis köper vi gärna när den går under 100 per kilo.
På kvällen ko Aulis och tittade till oss.
Le väl!
nationaldagen med sill o Färskpotatis.
Sill o svensk Färskpotatis är godis tycker vi.Färskpotatis köper vi gärna när den går under 100 per kilo.
På kvällen ko Aulis och tittade till oss.
Le väl!
firar vi i dag.
Sov mest hela dagen i går vaken på natten så det jämnade ut sig.
De brukar va på Skansen.
Här kommer något bra1
Den låten sjöng vi i Tyskland när vi var där för att äta Sparris.
Kamraterna från Mariestad o jag gjorde om texten o sjöng bland annat golvvärme i stället för Lägg av.
Min första nya KABE hade vattenburen golvvärne.
Det var den vi åkte i. JÄTTTESKÖNT.
Lev väl!
igen-
Vi bokade bord, satt inne och upplevde gamla minnen..
Gottt som alltid.
några meter i går.
är nu gräsmattan.
Sol och inte en droppe regn har gjort susen-
Sol och varma kvällar.
Lev väl!
måste vi säga att vi haft senaste veckan.
Underbart väder.
i hur det ser ut mot i mars när jag började gå på promenader.
Vad det har växt..
Inte underligt som det har regnat,
Sålde min tvåhjuling i går.
Sorgligt men sant.
Lev väl!