onsdag 7 augusti 2019

Cyklade

till Hallstahamar i går.

Bra cykelväder så jag trampade till Hallstahammar för att handla.

Framför statyn med Thore Skogman.

Bra väder hela dagen.

Lev väl!

tisdag 6 augusti 2019

Måndag

på Westerqwarn betyder fordonsträff.

Sicken parkering en lunchgäst har gjort, här skall husbilarna tömma.

Vilken folkfest med fordon o entusiaster.

Sådan hade far!

Massor med  folk som vanligt, trevligt.

Lev väl!

måndag 5 augusti 2019

Söndag

på Westerqwarn.

Morgon på Westerqwarn.

Grann aborre.

Bilvård i går.

Belöning efteråt.

Zumba dansar man på Westerqwarn varje söndag.

Lev väl!

söndag 4 augusti 2019

Favorit

i repris.

Westerqwarn har vi besökt tidigare.

Parkerad på gräset.

Denna gång är jag ensam, hustrun ville va hemma o förbereda utlandsresan.

Lev väl!

lördag 3 augusti 2019

Handlar

gör jag så gott som dagligen då vi är hemma.

Har ju ingen personbil så det bli lite i taget med dramaten.

Buss åker jag också nästan dagligen.

Köpcentrum på nära håll.

Jag börjar gå en hel del också.
Jag är så glad att jag kan gå bra.
Konstaterade härom dagen att så här bra har jag inte kunnat gå sedan 2012.
Först var det problem med ett knä sedan ryggen.

Nu är det bra!

Lev väl!

fredag 2 augusti 2019

Frissan

fick rycka in i går igen.

Håret växer fort.

Moseldalen är ett ljust minne från tidigare resor.

Moseldalen är ett ställe vi gärna skulle återvända till!

Lev väl!

torsdag 1 augusti 2019

Lämnade

idyllen Söderköping för denna gång.

Vi trivdes bra i Söderköping o tänker återvända i höst!
Bra ställe för att hälsa på nära o kära också. 

Parkerad på hemmaplan för några dagar.

Lev väl!