till Hallstahamar i går.
onsdag 7 augusti 2019
tisdag 6 augusti 2019
måndag 5 augusti 2019
söndag 4 augusti 2019
Favorit
i repris.
Westerqwarn har vi besökt tidigare.
Parkerad på gräset.
Denna gång är jag ensam, hustrun ville va hemma o förbereda utlandsresan.
Lev väl!
lördag 3 augusti 2019
Handlar
gör jag så gott som dagligen då vi är hemma.
Har ju ingen personbil så det bli lite i taget med dramaten.
Buss åker jag också nästan dagligen.
Köpcentrum på nära håll.
Jag börjar gå en hel del också.
Jag är så glad att jag kan gå bra.
Konstaterade härom dagen att så här bra har jag inte kunnat gå sedan 2012.
Först var det problem med ett knä sedan ryggen.
Nu är det bra!
Lev väl!
fredag 2 augusti 2019
Frissan
fick rycka in i går igen.
Håret växer fort.
Moseldalen är ett ljust minne från tidigare resor.
Moseldalen är ett ställe vi gärna skulle återvända till!
Lev väl!
torsdag 1 augusti 2019
Lämnade
idyllen Söderköping för denna gång.
Vi trivdes bra i Söderköping o tänker återvända i höst!
Bra ställe för att hälsa på nära o kära också.
Parkerad på hemmaplan för några dagar.
Lev väl!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







