Lennarts tankar
om livet i och utanför bobilen
onsdag 7 februari 2018
Vän
kom på besök.
Maria promenerade ned på byn för att uträtta några ärenden och kom förbi på en kopp kaffe.
Samspråk.
Maria i förarsätet.
Soligt men blåsigt så vi satt inne.
Lev väl!
tisdag 6 februari 2018
Frisören
fick träda i tjänst i går igen.
Håret växer så det knakar här nere.
Får passa på mitt på dagen när det är som varmast.
Solen glittrar i Palmen
Många Mandelträd har blommat över.
I
Det finns dock några kvar.
Påskliljor i februari.
Lev väl!
måndag 5 februari 2018
Firade
vår förlovningsdag i går.
Bänkade på " La Plage "!
Bra väder.
Tänk att kunna sitta ute i februari.
Spett med Kalv o Räkor.
Lev väl!
söndag 4 februari 2018
Läsvärt
av Bosse Parnevik.
I dag har vi förlovningsdag.
51 år sedan.
Lev väl!
lördag 3 februari 2018
Vänner
på lunch!
Tur att vi har stor bobil när det blåser ute.
Förrätt.
Alla utom fotografen.
Gryta på Fläskfilé o en del annat serverade Irene.
Trevlig samvaro igen.
Lev väl!
fredag 2 februari 2018
Marknad
utanför campingen i går igen.
En månad går fort,
Bra väder.
Folkliv.
Prylar.
Prylar i långa rader.
Han ropade högst.
Jag tittade bara.
Kul att se på grejer o folket.
Lev väl!
torsdag 1 februari 2018
Naturen
vaknar definitivt nu.
Fint i trädgården hos Maria o Anders.
Mandelträden är otroligt vackra.
Lev väl!
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)