torsdag 9 juli 2015

Norge

gjorde vi en avstickare till!

På 50- talet var jag och mina föräldrar i Kongsvinger. Vi åkte tåg dit från Skärblacka!

Vi rullade dit i går för att se om jag kände igen mig.

Jag minns att det var vackert med vatten som flöt igenom staden!

Efter som vi kom med tåg så kände jag igen stationen!

Det ösregnade i Kongsvinger så vi hade ingen lust att lämna bilen.
Bilderna hämtade från nätet.

Vi for vidare och hamnade i Sverige igen!

Parkerade i Årjäng!
Gratis och nära centrum!

Trollet som jag sett tidigare!

Det sprack upp på eftermiddagen och blev riktigt skönt!

På kvällen åt vi grillbuffé!
Gott men mycket vill det bli!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Det var en snabbvända in i Norge hihi
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det såg mycket ut på grillen, även om det var för två hungriga. Kram

    SvaraRadera
  3. Värmland är ju ett trevligt län att besöka!
    Årjäng har vi vart till för längesen!
    Även Norge är ju vackert att åka runt i!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera