söndag 13 april 2014

Middag

i går hos vännerna Arianne och Lasse!

Vi blev hämtade av Runar som skulle upp tidigt i dag så han körde bil!
Smidigt för oss!

Runar och jag var arbetskamrater i många år, Lasse var motpart som vi förhandlade med!
Så kan också vänskap uppstå!

Runar köpte bilen av oss när vi gick över till bobil 2009!

Löjrom med tillbehör!
Vilken start!

Sedan inträffade det som allt för ofta sker.
Jag glömde fota!

Huvudrätt!
Älgstek, sonen sköt en Älg i höstas!

Dessert!
Drömpaj på Rabarber!

Vid kaffebordet kom jag ihåg att jag hade kameramobil!

Värdparet Lasse och Arianne!

En trevlig afton där vi hann med att avhandla en hel del!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Trevligt med middag hos vänner,fast ni var lite ovänner förr kanske :-)
    Tur det ändras och ni kommer på rätt sida :-)
    Ändå bättre med Löjrom o gott till som sagt!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Å så mycket god mat, det var verkligen en trevlig afton ni fick hos goda vänner :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Där skulle jag har velat äta...drömpaj på rabarber o löjrom!! Mums sååå gott:-)) Älgen däremot skulle dom fått behålla...det gillar jag inte...men desserten o förrätten...haha. Kram

    SvaraRadera