torsdag 18 juli 2013

Sommarförkylning

drabbades jag av i förrgår!

Om jag räknar baklänges så misstänker jag att jag fick baciller av någon vänlig själ i Åmål!

Jag känner mig ovanligt tjockskallig och tycker lite synd om mig själv, fast egentligen är det ju en bagatell!

Prosit!

I går kväll tog vi ledigt från flyttbestyren och åkte in till City för att träffa vännerna från Mariestad, Lars och Therese!
De gör storstaden några dagar och hade i går bl.a. varit på ABBA- museet!
Dit måste vi gå någon gång förstod vi!

Vi åt en god middag tillsammans och hade en trevlig kväll!
Tack kära vänner!

Försäljningen via Blocket fortskrider!

En frukostservis såldes i morse!

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Så synd om dig som måste offra dig för att äta på restaurang. Det brukar inte smaka lika bra när man är förkyld.

    SvaraRadera
  2. Då kan vi ta varandra i hand :) Jag har inte varit förkyld på hela vintern och så kommer man hem och träffar barnbarnen och vips så har man fått deras "baskelusker". Jag är nu inne på min fjärde vecka och tyvärr så känner jag ingen direkt förbättring, men jag har sluppit hostan som tur är. Blocket är bra! Krya på dig.

    SvaraRadera
  3. Bra med extrainkomster ibland och framförallt bra att slippa slänga. Hoppas slängen av snuva drar vidare. Kram

    SvaraRadera
  4. Inte roligt att bli förkyld under sommaren. Men du! Visst är det bra med Blocket. Det verkar försvinna det ena med det andra för er. Så skönt göra det innan man flyttar. Ha det gott o krya på dej kramen

    SvaraRadera
  5. Det här med blocket är väldigt bra. Dessutom får någon användning av bra grejor som det inte är något fel på. Vi behöver dem inte längre och det är tragiskt med allt som slängs. Ni är duktiga och kämpar på, och det verkar gå som tåget med det mesta just nu. Frånsett en elak sommarförkylning. Det fick Marianne också en, trodde det var allergin, men det var en rejäl förkylning med allt som hör till. Jobbigt nu när det är varmt. Men det är bara att slita med näsdukarna och hosta försiktigt. Hoppas det inte påverkar allt er arbete med flytt och sånt. Grattis till framgångarna. Kram 3 M

    SvaraRadera