fredag 20 januari 2012

Svärmor

, världens bästa är på besök hos oss!

Rigmor bor i Norrköping och kom med buss till Stockholm i onsdags. Jag mötte upp vid Cityterminalen.

När vi kom hem åt vi middag och pratade om gamla minnen.

Nästan på dagen för 45 år sedan fick Rigmor veta att hon skulle bli mormor, 34 år gammal.

Då sjönk min popularitet ganska drastiskt under en tid, det blev dock kortvarigt. Jag var på banan igen efter en kort tid, kanske då Rigmor blev klar över att jag tog min del av ansvaret.

Irene 15 och jag 18 hade bestämt att vi skulle fixa det och peppar - peppar det har gått väldigt bra hittills och det är ju ändå 45 år som gått.

På torsdagen var det sen tidigare bestämt att jag skulle vara med Loke, dagis var stängt.
Rigmor följde med och vi hade en trevlig dag med barnbarn/barbarnsbarn!
Saga hämtades på eftermiddagen så vi skulle hinna va med  henne lite också innan vi skulle hem.


Rigmor kommer med bussen
Promenad med Loke.
Inte kan man tro att det skiljer 75 år.
Det skall börjas i tid.
Saga kommer hem från förskolan, fotografen var och mötte.
Egen LapTop
Gammelmormor instrueras.
- Det är ingen dator, det är en iPad  sa Loke


Sköt om er!

1 kommentar:

  1. Måste säga att din kära svärmor ser otroligt pigg ut för sin ålder... härliga bilder :)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera