torsdag 3 oktober 2019

Städdag

i går.

Jag dammsög o torkade mellan inläsning på instruktionerna om Bobilen.

Ändrade inställningen lite ytterligare på värmepannan.
Får vi se som det blir ännu bättre natten som kommer.

Kickis restaurang är god tvåa i Sverige enligt min uppfattning.
Fantastiskt gott och rikligt med mat varje dag.

Räksoppa i går igen.
Jag skalade rökta Räkor och stoppade i, vilken höjdare.

När Viltfärs-biffen kom in var jag redan mätt.
Det var gränsfall att jag tog mig hem till bilen trots att det var nära.

Framåt kvällen kom regnet precis som förutspåtts.
Sol men kallt hela dagen.

Lev väl!

1 kommentar:

  1. Hej där i Bobilen på ”FEMÖRE”.
    Härligt att du fortfarande orkar skriva varje dag, och vara på rull med den fina ”BOBILEN”.
    Men är det bara så att det är du som tycker det är härligt att vara ute på rull numera?
    Hur är det med värmen krånglar det. Eftersom det behövs så mycket studier.
    Räcker det inte med att ställa in termostaten på värmaren?
    Vi är nu ute på rull med ”LOKE” i Blekinge och det är ca 5 – 6+grader på natten och ca
    12 – 17+ på dagarna och vi har full värmekomfort i bilen och i bodelen.
    Mvh.Jan Maj och ”LOKE”.

    SvaraRadera