torsdag 13 december 2018

Tid

för läkarbesök igen.
Denna gång för att undersöka hjärtat.

Denna vinter blev vi kvar i Sverige för att prioritera kroppsvård och så blev det verkligen.
Vi har båda besökt läkare då och då.
Jag var i måndags, Irene på tisdagen, i dag är det min tur igen.
Det  händer alltså att jag har flera läkarbesök samma vecka.

Vilken fantastisk vårdapparat vi har i Sverige om man bara kommer rätt.
Man får stå på sig och vara envis bara.
Jag som knappt behövt anlita läkare tidigare i livet har nu hamnat riktigt i vårdsvängen.
Så bra att det finns när man behöver.

Nu förstår ni varför bobilen är avställd!

Operatören på Löwenströmska tyckte sig höra blåsljud från hjärtat och tyckte jag skulle kolla upp det.
I dag har jag därför tid för kroppsbesiktning.

Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Bra för dig att det flyter på med alla undersökningar - grattis till att ha dragit en vinstlott i vårdapparaten.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt att höra att vården fungerar bra

    SvaraRadera