tisdag 17 april 2018

Kompisar

är alltid bra att ha.

Två bra kompisar när jag skall handla.

När vi köpte bobil 2009 så sålde vi både motorcykel och personbil
Får räcka med en bil tyckte jag då vi har nära till det mesta.
Ska man handla något stort så får man ta bobilen.
Den drar ju inte mycket mera än en personbil.

Jag lämnar ytterst sällan lägenheten utan ryggsäck, en suverän uppfinning när det gäller att bära.

Cykel har jag allltid gillat och nu har jag två.
Det blir full rulle att hålla igång båda.

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Benny o Rose-Marie17 april 2018 kl. 07:06

    Helt rätt egentligen så behöver man ingen personbil när man har bobil

    SvaraRadera
  2. Cykel och ryggsäck är perfekt tillsammans - om man inte storhandlar en gång i veckan och bor i Granmyra :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med,två bra kombo!

    SolKram

    SvaraRadera
  4. Det är bra med rygga och cykel
    Kram

    SvaraRadera