torsdag 23 februari 2017

30 år

har gått sedan den dagen jag började på Pappers i Stockholm.

23 februari 1987 anställdes jag och en tid därefter besökte jag CFS för allra första gången
Inte hade jag då en aning om att vi skulle tillbringa flera vintrar här.

Gårdagens väder.
Ett år innehåller omkring trehundra soldagar här nere.

Strandpromenaden är populär, knepigt att cykla ibland.

Ingången till våran sida på CFS.
Bobilen står bakom tornet.

Gissa vem som serverade Småländska Isterband med stuvad Potatis.

Härligt att kunna sitta ute och äta i februari.

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Tänk vad åren går! Isterband är aldrig fel ... gissar att det var Iréne som fixade det :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du fått din favorit idag till lunch!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja tiden rullar fort iväg för oss alla!
    Bäst att njuta,Soliga hälsningar

    Kram

    SvaraRadera