tisdag 13 september 2016

Operationen

gick jättebra!

Jag var först på dagordningen, vaknade vid halv tio och var pigg.

Så ser det ut, snyggt paketerat.

Första promenaden till toa strax efter 12.00.
Det blev några till.

Vad de kan när de vill, fantastiskt duktiga och trevliga.
Det är som att bo på lyxhotell.

Gårdagen avslutades med TV-tittande från sängen.

Sårkontroll den 26/9 och tid hos operatören för efterkontroll med röntgen den 13 /10.
Min plan håller ännu så länge.

Nu är det träning som gäller och det hänger helt på mig själv när det skall bli bra.
Jag har ju något att se fram emot.

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Javisst är dom duktiga när man väl kommer in!
    Det är som du säger,man måste ligga i själv!
    Jag vet,jag har opererat bägge knäna m meniskfel.
    Men din operation är ju ett större ingrepp!
    Träna på bara så väntar Bobilen o Solen på er!

    Ha det gott.....Kramar från oss.

    SvaraRadera
  2. Så kom äntligen den dagen som du har väntat på så länge. Nu har du operationen bakom dig och kan vända blad. Jag vet att det går att komma tillbaka och kunna gå normalt. Med bra rehab och målmedveten träning så löser det sig. Hoppas att din tidplan håller och att du snart kan gå obehindrat igen.

    SvaraRadera
  3. Så skönt att det är gjort. Nu är det bara rehabiliteringen kvar. Krya på kram 😄

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra att det gick bra! Då är det bara att börja träna nu då ;) Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Underbart att du är så positiv. Bloggar och planerar för nya resor. Om du bara lyder sjukgymnasten så blir du snart en ny fjellget. Sådana som du behövs, positiv uppmuntrande och seende när det gäller vår sjukvård. Gå på så är du snart i Spanien igen.

    SvaraRadera
  6. Skönt att se dig lodrät igen. Vad skönt att du äntligen fått operationen avklarad.
    Krya på dig kram

    SvaraRadera