lördag 7 november 2015

Frukost

mitt på dagen i går!?

Vi började dagen med havregrynsgröt som vi gillar!
Blandar i Linfrön, Pumpakärnor, Solrosfrön och Lingonsylt!
Gott!

Irene tvättade lilla dörrmattan!

Stora mattan kom ut efter tio dagar! Man skall inte förhasta sig!
 Tvätten på tork!

Brakfest fanns inte på listan i år!
Filip fixade åt oss!

English Breakfast!

Fördelen med att äta frukost mitt på dagen är att man kan ta en öl till utan att skämmas!

Njuter av solnedgången över Atlanten!

Den dalar fort!

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Gröt är gott,English breakfast är också gott!
    Att se en underbar Solnedgång är också Gött :-)

    Ha det gott o njut...Kram

    SvaraRadera
  2. Havregrynsgröt har jag åxo ätit. Jättegott det.
    Nu måste jag läsa lite runt i din blogg.

    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  3. Havregrynsgröt här också idag med rårörda lingon till. Kram

    SvaraRadera
  4. Var hittar Irene alla frön, jag har bara hittat två sorters frön på Mercadona..........

    SvaraRadera
  5. Men så härligt ni har det:)) Kram

    SvaraRadera