lördag 8 augusti 2015

På besök

i lägenheten efter smålandsturen!

Jag känner mig som hemma i bobilen och vet inte riktigt vad jag skall kalla lägenheten i Haninge!
Hustrun vill ha en adress och det kanske är bra med en fast bostad när man blir gammal!

Vi bor nog nästan tio månader per år i bobilen så det är frågan om inte det är hemma!
Det som krånglar till begreppen är att bobilen har ny adress väldigt ofta!

Rönnbären hade fått färg under tiden jag var på tur!

Lite svårt att se skatboet nu!

De var en trevlig vecka i Småland!
Halva tiden i Gränna och halva i Bunn!
Att cykla på Visingsö var behagligt, inga backar!

Nu har vi gjort väst- och mellan-Sverige så snart rullar vi nog ostkusten söder över!

Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Jag också skulle kunna bo i husbilen för gott, men inte Birgitta. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja ni lever ett fullständigt härligt liv i er fina Bobil!
    Vi är också ute o njuter nu,fast i kortare omfattning!

    Ha det gott o njut...Kram

    SvaraRadera