torsdag 2 juli 2015

Bestyr

som måste göras före avfärd!

Jag upptäckte för lite sedan att jag måste ha nytt pass.
Vilken tur att jag tittade!

Jag cyklade jag till Polisen där jag hade tid bokad i går!
Bra med pass, man vet ju inte var man hamnar i vinter!

Jag hade tid hos tandhygienisten i går också men hon var sjuk.
Jag har nästan aldrig några hål men gott om tandsten.
Får väl slipa bort den i Sydeuropa i stället!

Nu är allt fixat , inga hinder, så dag rullar vi iväg på en lite längre tur!
Vi åker väster ut!

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Pass är ju bra att ha,ett giltigt sådant så klart!
    Våra gäller några år till,bra ifall vi reser ����

    Ha så trevlig Bobilstur/Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande och se vart ni hamnar, följer er hemifrån Trevlig resa
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir väl till varmare ställe igen:-) ?

    SvaraRadera
  4. Nu har mor och jag kollat var ni är och vad ni gör. Det verkar inte gå någon nöd på er.I Norrköping regnar det idag, men vi gör oss redo att gå ändå, det är ju mysigt när det regnar.
    Får se när ni dyker upp här igen. Kram på er så länge från mor och Anneli.

    SvaraRadera