måndag 29 juni 2015

Bangolf

spelade vi jättemycket på 70-talet!

På somrarna åkte vi runt till olika banor i Östergötland!
På vintrarna spelade vi inomhus i Vilbergen Centrum, Norrköping!
Jättefin bana i Vilbergen.

På den tiden hade jag både egen klubba och boll!
Mitt rekord i Vilbergen blev 34 slag!
Ringrostig som jag nu är så krävs det nästan dubbelt!

Det blev en runda i går också i det fina vädret!

Saga puttar!

Mormor spelar ut!

På vägen visade Saga sina gymnastiska talanger!

Sedan kom mamma och hämtade Saga!
Så tomt det blev!

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Ni har haft en härlig helg ser jag... mysigt med barnbarn!
    Bangolf har jag nog inte spelat de senaste 35 åren... kanske dags att prova på igen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lite mer liv blir det nog med barnbarnen. Så är det nog.:) Kram

    SvaraRadera
  3. Vi kollar mer o mer på Långgolf nu med fina ställplatser!

    Ha det gott o njut i Sommarvädret

    Kram

    SvaraRadera
  4. Birgitta satte "Hole in one" ni var var i Spiken. Bra ställe att göra det på. Kram

    SvaraRadera