onsdag 29 oktober 2014

Mellandag

på campingen!

Det behövs en sådan dag ibland!

Efter morgonbestyr gick jag till frisören, jag!
Därefter klippte jag 20 naglar!
Slit o släp!

Irene tvättade!

Jag tog ut cykeln..............

och trampade till affären för att handla!
Jag har jobbigt med att gå, knäet, men cykla går bra som tur är!

Lunchen intogs i skuggan!

Snacka om torkväder!

Måste säga att det går hur bra som helst att bo i två rum o kök på 20 kvadrat!

I dag tänker vi rulla över gränsen!

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Hemma bra !!
    Bobil bäst!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Det är väl skönt att ha en "slappardag" också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ni har ju all tid i världen att ta det lugnt. Kram

    SvaraRadera
  4. En vilodag måste man ha, oavsett vad man gör eller var man är............

    Kram och välkommen till Spanien!

    SvaraRadera