torsdag 24 juli 2014

Östersund

gästade vi i går!

Irene har en lillasyster som bor på Frösön!
Inte nog med det!

Min syster släktforskar och kom för en tid sedan på att Irenes lillasyster Marita och jag är femmänningar!

Så det kan va!

Vi tog cyklarna in mot centrum, 5 km.

Tuva, Maritas dotter hälsade välkommen!

Utsikt från Maritas balkong på Frösön
Ställplats och Östersund mitt emot!

Vi gick ned till Storsjön för att bada!
Tuva var först i!

Mamma har badat!

Undertecknad badade också sensationellt nog i Storsjön!
Ingen fotade!
Vilken sommar vi har!
Jag har nog inte badat utomhus i Sverige sedan jag var ung!

Marita och Tuva bjöd på god lunch med mera, sedan cyklade vi hem!

Framåt kvällen kom tjejerna och inspekterade vår bobil!

Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Härligt,vi har oxå badat i Sommen idag !! Malexander hade ett fint bad.
    Bäst att passa på,det var ljummet och kanonskönt !!
    Vilken sommar,helt underbart värre !!

    Ha det gott o bada på/Kram

    SvaraRadera