tisdag 29 juli 2014

Bobilstvätt

ägnade vi oss åt en stund i går!

Campingen har jag berömt tidigare, mycket trivsam, bra läge och bra service!
Arvidsjaur är också en trevlig ort, lagom stor och med ett underbart lågt tempo!
Livskvalitet!

Dessutom finns på campingen en plats för tvätt av mobila fritidsfordon, helt suveränt!

Jag har aldrig sett så fin tvättplats tidigare!

Välordnat!
Stege fanns på servicehusets vägg!

Långborste!

Smidigt med skaft!

Irene tvättade när jag fotade!

Bra blev det!
Vi fricampar helst men skall vi ha AC måste det till El.
Gelias Camp i Arvidsjaur kan verkligen rekommenderas!

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Kul att ni gillar Arvidsjaur. Det gör vi också:)). Visst är det fiffigt med husbilstvätten. Det är det inte många som har. Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart med ställen som är så välordnade faktiskt !!
    Men synd de inte finns på fler ställen !

    Ha det gott i Norrland/Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken bra husbilstvätt. Sån stor finns inte på många ställen, bara nån futtig liten, för personbilar...
    Ha det fortsatt fint
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hos oss är det alltid tvärt om, jag tvättar och Birgitta tittar på. Så bra tvätt har jag aldrig sett tidigare på en camping. Berömvärt ! Kram

    SvaraRadera