tisdag 18 mars 2014

KABE

i Tenhult besökte vi i går!

Det passade ju bra att stanna till där på vår väg norr ut!
Vi hade bestämt datum så därför gjorde vi oss ingen brådska upp genom Sverige!

Vi har varit på KABE tidigare men nu var vi nyfikna på nya bilen och skulle också få en specialvisning!

Reine ledde oss runt i husbilstillverkningen och berättade!
Vi fick också svar på alla våra frågor!
Verkligen intressant!

Sedan var då frågan var är vår nya bobil?

" Vi har ingen 910 i fabriken " sade Reine och såg fundersam ut!
Han skojade lite och ringde ett samtal.
Vi gick ut på gården!
Vem står där om inte vår nya bil!
Vi hade ju beställt leverans till april så den stod lite på vänt!
Det är bara några smågrejer och solpanel som skall fixas så är den helt klar!

Den ser stor ut! Irene vänder förskräckt ryggen till? Skoj!
Det blåste kraftiga vindar!

Irene kollade runt, allt enligt beställning. Färger, kuddar och gardiner!

Där blir min plats!

Stor är den men det blir gärna så när det är stora utrymmen invändigt!

I april blir det nog premiär precis som vi beställt!

Leveranstid, bil och utrustning är helt enkelt 100 % enligt vår beställning och kan inte bli bättre så här långt!

KABE är KABE!

Lev väl!

12 kommentarer:

  1. Den bilen är nog "Mumma" vill jag säga !!! Men det finns fler :-)
    Snart har ni Premiärturen oxå,Ett stort "Grattis" !!!

    Ha det gott o Dröm/Kram

    SvaraRadera
  2. Ser helt OK ut! Kommer att bli såå bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. OJ! Det var ett riktigt åk det där... Hoppas och tror att ni kommer bli riktigt nöjda. Kramar

    SvaraRadera
  4. Wow det var rejäla grejjor. Grann är den med :)

    SvaraRadera
  5. Då grattar vi igen till nya bilen:) Ser jättefin ut. Förstår att ni är stolta. Blev lite full i skratt när du säger att Irene kollade att färgerna var rätt på gardiner o kuddar osv...det är vad vi kvinnor kollar in:)) Det ska va fint inne i bilen också:) Kul för er. Kram

    SvaraRadera
  6. Spännande! Och ja, den ser verkligen stor ut! Anar att man får plats med en hel del i den...

    SvaraRadera
  7. Finns det något mer spännande i livet, än att få se sin nya husbil. Dessutom är det inte vilken husbil som helst, detta är Kabes Kronjuvel. Nu blir det er Kronjuvel. Alla påstår att den är stor, jag hävdar hela tiden motsatsen, den är inte stor. Det bara en "dragbil" utan släp. Detta är ert livs bästa affär, det törs jag skriva, som kört ett helt problemfritt år nu med den. Förälskelsen i denna bil går aldrig över. Kram & Välkomna ut nya bilen & Njut.

    SvaraRadera
  8. Så jättekul att att gå in i bilen, njuta och lukta på den där speciella nybilsdoften
    Stort Grattis! Tror säkert att ni kommer att bli jättenöjda - jag är lite avundsjuk på köket i en 910:a - det är ju suveränt! Mitt kök är lite mindre….
    Kram

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  10. hej killar, jag är väldigt glad över att vara här och jag gillar så mycket rikt innehåll som delas här är väldigt utbildande och inspirerande, jag vill också snabbt bidra med att dela användbar information och mitt personliga vittnesbörd som jag upplevde för några dagar sedan, jag läste liknande blogginlägg på en webbplats för några dagar sedan om en stor kärleksförtrollare som hjälpte så många människor att få tillbaka sin före detta kärlekspartner och han har också den magiska kärleksförtrollningskraften att återförenas och återställa trasiga äktenskap/hem igen. jag var först inte stöder kärleksmagisk stavning tidigare eftersom jag hade en vän som sa att hon hade kontaktat några människor online och hävdade att de är kärleksstavar men de fungerar inte, jag var rädd för att inte falla i samma fälla, tills Jag läste från ett blogginlägg på nätet om den riktiga kärleksförtrollaren Dr.Oduduwa, jag gav det ett försök eftersom det inte skadar att prova något nytt, så idag är det tre dagar sedan jag hade kontakt med Dr.Oduduwa och som han lovade mig att min ex kärleksman återvänder hem för att be mig om ursäkt, jag tar det bara som ett skämt, jag gav dr.oduduwa min man bild och namn och jag gav honom min egen bild och namn, han sa att han skulle gå att lansera en kärleksförtrollning för min räkning och att min man inom 3 dagar kommer tillbaka till mig. Jag följer bara hans instruktioner och jag tillhandahåller det stavningsmaterial som krävs för att få en kärleksförtrollning till handling. Goda nyheter för mig idag fick jag ett telefonsamtal från min man man Showman, han har inte ringt mig de senaste 3 månaderna nu sedan vi gjorde slut, just idag fick jag ett telefonsamtal och sms från honom, han bad mig om ursäkt och lovade att komma tillbaka hem i kväll, här sitter jag med honom just nu och äter middag tillsammans, det verkar vara som en magi eller jag drömmer. Denna kärleksförtrollning av denna goda man Dr.Oduduwa fungerar verkligen för mitt bästa. Jag rekommenderar honom starkt till alla som vill få tillbaka ex kärlekspartner, återställa trasigt hem, kärleksförtrollning för sann kärlek och tillit i ett förhållande, om du misstänker att din kärlekspartner är otrogen mot dig, kontakta honom idag för en snabb brådskande lösning är säker. garanti 100%. skicka meddelande till hans personliga
    WhatsApp
    https://wa.link/q5f107

    till kommunikation med Oduduwa gratis onlinekonsultation idag, bra omedelbart resultat är säkert.

    Vill du ha snabba svar och omedelbar lösning på följande relationsfrågor?:
    Älska voodoo-trollformel för att få ditt ex att bli avundsjuk över att ha lämnat dig
    1. skilsmässa par lösning för att återförenas
    2. hur man får hjälp att få tillbaka ex kärlekspartner
    3. brådskande lösning för att återställa tillbaka ex kärlekspartner
    4. omedelbar kärleksförtrollning för att få tillbaka ex
    5. omedelbar kärleksförtrollningslösning för att locka till sig ex kärlekspartner
    6. hur man får tillbaka ex med voodoo spell
    7. Talismn ring för att få tillbaka mitt ex
    8. svart magi kärleksförtrollning för att locka ex
    9. Talismanring för berömmelse, rikedom och rikedom (för magisk besvärjelse)
    10. Talismanring för Love Dominion and Power
    11. Lotto-lyckonummer (trollformel för talismanring för att vinna spel)
    12. Botemedel mot sexuellt överförbara sjukdomar och blodsjuka (örtmedicin)
    kontakta Dr.Oduduwa andlig healer idag för onlinekonsultation och utöva kärleksbesvärjelsebön för att återställa tillit och kärlek i äktenskap och kärleksrelationer.
    dr.oduduwaspellcaster@gmail.com



    im very happy today

    SvaraRadera
  11. Jag har försökt i 2 år att bli gravid och behövde hjälp! Jag har gått till läkare men fortfarande ingenting. Läkarna förklarade att jag och min man är fertila och jag vet inte vart jag ska vända mig. I ett av mina besök på sjukhuset träffade jag någon som vi hade ett hjärtligt samtal med och hon förklarade hur hon väntade i 15 år tills hon träffade Dr Ilekhojie som gav henne örter som gjorde henne gravid bara en månad efter. Hon sa så många bra saker om Dr Ilekhojie och jag var tvungen att se själv. Det har gått 4 månader sedan jag fick örterna och vi är redan gravida. Tack vare Dr Ilekhojie är jag så exalterad att jag snart blir mamma. Jag lämnar hans kontakthjälp till alla som har problem med att bli gravida. Lita på mig och be honom om hjälp. E-post gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    SvaraRadera