fredag 20 december 2013

Buss

till jättestora köpcentret blev det i går!

Bussen tog oss igenom Marbella och ut till stora vägen där La Canada ligger!

La Canada är stort som en stad i staden!

Enorma ytor med hur många affärer som helst!

Jag är inte så intresserad av kläder så vi delade upp oss!

Jag tittade på julklapp till mig själv, men det blev ingen.
iPad Air var för dyr!

Vi har låga priser i Sverige på elektronik så det får vänta tills vi kommer hem!

I natt har vi vaggats av kraftiga vindbyar och belysts av månen!
Himlen är nu molnfri och skall så vara i minst tre dagar!

Lev väl!

7 kommentarer:

  1. Så Lyxiga varuhus även där i Spanien ser det ut !!
    Nog lär du unna dig(er) en Ipad så klart,Toppenbra !!

    Ha det gott o Trevlig Helg/Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att hustrun gillade att gå där:) Ser jättefint ut:) Kram

    SvaraRadera
  3. Inte ens Täby centrum når upp till samma klass och storlek som La Canada enligt min uppfattning. Vi har varit där sommartid, då är det svalt och skönt att strosa runt där inne. Men, man ska ha gott om tid.

    SvaraRadera
  4. Hej
    Ha en fantastisk Jul och ett Gott nytt år i Spanien!
    Trots allt är det fortf varmt för årstiden (ännu) här men den värme som ni har finns inte på kartan här ;)
    Kör försiktigt och njuut!
    Ha de kanon!
    /Thomas

    SvaraRadera
  5. Har tittat på en IPad Air här i Thailand, men de är lika dyra som hemma.....tjusigt värre är det i La Canada......kul att gå och titta......

    Många julkramar!

    SvaraRadera
  6. Lite julpynt i varuhusen finns det ser jag. Kram

    SvaraRadera