fredag 8 november 2013

Lugn dag

i Figueira Da Foz!

Skönt att ha en mellandag och ta det lilla lugna!

Efter frukost i lugn takt så fyllde jag vatten!
Jag har en liten kanna för att få motion!

Sedan gick vi för att handla mat!

Redo för shopping!

Irene väntar på att skorna skall få nya sulor och klackar!

På eftermiddagen bytte jag till shorts, lite sol och 20 grader!
Jag trivs men hustrun hotar men att kasta de urblekta shortsen när inte jag ser!

Vi promenerade ned till stranden!

Enorm strand som rymmer många badande!

I går kväll kom regnet och i natt har det stundtals vräkt ner!
Inget ont som inte har något gott med sig!
Regnet har spolat bort en del av den franska landsbygden!
Bobilen är faktiskt lite renare nu!

I dag fortsätter vi en bit söder ut!!

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Ja vilken stor Beach och inget badfolk heller !!!! Inte dåligt :)
    Skönt att "Shortsen" har åkt på......

    Ha det gott...Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror att ni kommer att få många sköna mellandagar framöver.

    SvaraRadera
  3. Praktiskt att kunna sula skorna där:) Dom kanske är bättre där också på det. Förstår att det är härligt med shortsen på. Det gäller att njuta medan man kan. Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande att vara med på er resa. Förståndigt att stanna till några dagar. Fast jag använder hellre min slangvinda än springer och skvätter men en kanna. Jag har dock en kanna med mig. Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Skönt att stanna några dagar och vila lite, för även om man tar det lugnt, är det skönt att stå still ett par dar emellanåt.
    Ha den fortsatt härlig resa
    Kram

    SvaraRadera
  6. Skönt med en "vilodag"... härligt med shortstemperatur - det gör väl inget om de är lite blekta - huvudsaken att man trivs :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera