måndag 7 oktober 2013

Färger

,vackra sådana. Det är en av få  positiva saker jag kan komma på om hösten!

Visst är det vackert!

Jag ser ofta skolklasser som är ute och samlar löv!
Väcker minnen till liv när jag gick i skolan och vi gjorde likadant!
Klistrade fina löv på papper så det blev som en tavla!

Ännu en bild tagen ifrån köksfönstret, kunde inte låta bli!

Nu skriver vi oktober och nästa månad är den jag gillar allra minst!
November kunde vi gott klara oss utan tycker jag!

Det är nog dags att fly snart!

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Läckra färger!! Jag blir glad av dem, även om jag vet att kylan kommer! Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Ja det gäller att njuta av färgprakten just nu. Det är ju så kort tid. Behövs bara ett blåsväder så ligger allt på marken... Håller med. November är inte rolig!
    Ha de´

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så varar ju de här vackra färgerna väldigt kort tid - snart är det bara grått, grått, grått... men jag gillar faktiskt hösten ändå - tycker det är mysigt att tända en brasa och massor med ljus :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj vilka fina bilder. Jag gillar färgerna på hösten, det är så fint ute o härlig luft:)Kram

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också höstens färger speciellt när solen lyser. Försöker anpassa mig tid den tid som är och tar väl vara på varje dag oavsett väder och vind.

    SvaraRadera
  6. Visst är det fina färger på bladen,men vi gillar nog när löven börjar slå ut och bli
    gröna och allt det gröna börjar att spira o gro !!!

    Ha det gott i höstvädret..... Kram

    SvaraRadera