tisdag 13 augusti 2013

Nästan otroligt

men sant!

Jag sålde " Tjockteven " med bänk i går!

Den kommer nu att sprida glädje på ett lantställe!

Jag blir så glad när jag slipper kasta saker som det inte är något fel på!
Jag har väl haft nästan 20 annonser på blocket och allt har funnit köpare!
Så roligt!

Soffbordet hämtades också i går av bekanta!
TV-bäddsoffan hämtas av andra bekanta senare i veckan!

Det börjar kännas tomt i huset nu, tur att vi har bobilen!
Där har vi ju det mesta som kan behövas!

För övrigt så är jag ute och cyklar när Irene jobbar!
Jag kan nog snart blunda och cykla mellan hus och lägenhet!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Herregud gick det att sälja en tjockteve! Trodde dom var som pianon, dvs gratis om man hämtar dom. Grattis till alla dina affärer. Kram, 3M

    SvaraRadera
  2. Otroligt bra gjort av dig,det märks att du har säljkvalifikationer!
    Kul som sagt när det oxå kommer till användning en stund till...
    Snart kan du ställa upp som "Guide" i Stockholmsområdet !!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  3. En "Tjock TV" brukar de inte ens ta emot på Second Hand. Är du säker på att det inte var du som betalade för att bli av med den? Kram.

    SvaraRadera