torsdag 6 juni 2013

Huset

är inte sålt ännu om någon undrar!

Vi hade på känn att, när vi väl kom till skott, så var vi ute lite i  fel tid.
Massor med hus till salu och riv efter bostadsrättslägenheter!
Dubbelfel alltså!

Det tar lite längre tid att sälja hus samtidigt som lägenheter i just Haninge har ökat i pris kraftigt!

Vi sover dock om nätterna och ser tiden an ännu så länge!
Visning på söndag igen!

I dag var vi och träffade tjejen vi köpt av och tittade på lägenheten!

Vi var utrustade med måttband, papper och penna så vi kunde börja planera vilka möbler vi får plats med!
Lägenheten blir bättre ju mer vi tittar så där kommer vi att trivas!

Lev väl!

9 kommentarer:

  1. Det ordnar sig säkert med försäljningen av huset... så skönt att ni känner att lägenheten är helt rätt!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Huset blir säkert sålt & så härligt att er lägenhet blir bättre & bättre :)
    Ha en härlig Nationaldag //Annmi som kommer från ~ Bloggnytt ~

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu var jag inloggad...Annars kommenterar jag ju med Open ID så här hihi

      Radera
  3. Ibland tar det tid, men det kommer säkert att gå vägen. Jag har haft min Honda ute på Blocket i över två månader. I går sålde jag den till en kund intill "Stureplan" i Stockholm. Han startade MC´n och körde hem till city på den. Jag har heller aldrig varit med om att det tar så mycket tid att sälja. Var lugna det ordnar sig. En sommarkram från oss

    SvaraRadera
  4. Det är spännande m 2 boende. Men det ska nog ordna sig för er också:) det behöver bara vara 1 som är intresserad o köper. Det finns köpare till alllt.. Jag håller tummarna för er. Kram

    SvaraRadera
  5. Det kommer säkert att ordna sej men jag förstår att det är frustrerande. Skönt ändå att ni har en lägenhet ni längtar till :)

    SvaraRadera
  6. Det tog oss ca 3 månader att sälja vår lägenhet och när det närmade sig sommar menade mäklaren att det "var för sent" (eftersom vi inte har balkong). Men sen gick det bra ändå! Det kommer det säkert göra för er också! Men ibland måste man vänta in rätt köpare... Nu har vi dilemmat att vi måste hitta nåt att köpa istället ;)

    SvaraRadera
  7. Det kommer ordna sig ska ni se, rätt som det är står dom där och allt blir klart. Vi håller tummarna.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ibland tar det tid, men kom ihåg att det är bara fråga om att den rätte tittar på huset, så är set snart sålt. Oroa er inte, ni står er säkert bra i konkurrensen med alla andra hus till salu. Kram, 3M

    SvaraRadera